Beylikdüzü Şeffaf Plak Tedavisi (Telsiz Diş Düzeltme)

Beylikdüzü’nde Şeffaf Plak Tedavisi ile Diş Teli Olmadan Dişlerinizi Düzeltiyoruz

Çarpık Diş Düzeltmede Telsiz ve Ağrısız Bir Yöntem: Şeffaf Plak Tedavisi

Düzgün dişlerin getireceği çekici bir gülümsemeye sahip olmak istiyor ancak diş teli kullanmak istemiyor musunuz? O zaman sizin için ideal çözüm şeffaf diş plakları olabilir.

Telsiz ortodonti veya telsiz diş düzeltme olarak da ifade edilen şeffaf plak ile ortodonti tedavisi dişlerdeki çarpıklığını ve konum bozukluğunun görünmeyen plaklarla tedavi edilmesini sağlayan bir yöntemdir. Beylikdüzü şeffaf plak kliniğimizde diş plakları kişiye özel olarak 3 boyutlu olarak üretilir ve dişe uygulanır.

Şeffaf plak tedavisi veya telsiz diş tedavisi ağrısızdır ve dışarıdan bakıldığında belli olmaz. Bu nedenle diş düzeltme telsiz olarak oldukça sık tercih edilir. Size bu konforu sağlamak adına Beylikdüzü diş hekimi olarak uygun şeffaf plakla diş düzeltme fiyatları ile hizmetinizdeyiz.

Şeffaf plakla ortodonti tedavisi her yaşta hastaya uygulanabilen bir yöntemdir. Bu yöntemin hastaya kesin olarak uygulanıp uygulanmayacağı hekim tarafından yapılan muayeneden sonra belli olur. Ücretsiz muayene randevusu alarak Beylikdüzü şeffaf plak fiyatları ve tedavi süreci hakkında bilgi alabilirsiniz.

şeffaf plakla ortodonti tedavisini gösteren iki resim

Beylikdüzü’nde Şeffaf Plakla Çarpık Diş Düzeltme Tedavisi

Şeffaf plak nedir? Çarpık diş düzeltmedeki avantajları nelerdir?

Çarpık diş düzeltme telsiz tedavileri arasında yer alan şeffaf plaklar diş düzeltme tedavisinde kullanılan ve takıldığında dışarıdan belli olmayan ortodontik tedavi yöntemidir. Metal diş tellerine göre hem kullanımı hem de uygulamasının daha kolay olduğu bilinmektedir. Yapılan çalışmalarda çok ileri vakalar haricinde diş düzeltme plağının çarpık diş düzeltmede daha hızlı oldukları görülmüştür. Sonuç düzgün dişler ve etkileyici gülüşler. Beylikdüzü’nde çarpık diş düzeltme tedavisi konusunda da sıklıkla kullandığımız bir tedavi yöntemidir.

Şeffaf plakla ortodonti tedavisinin bazı avantajlarını söyle sıralayabiliriz.

• Kullanılırken neredeyse görünmezlerdir
  • Diş tellerine kıyasla daha ince olduklarından rahattırlar
  • Şeffaf plakla diş düzeltme tedavi süresi nispeten daha kısadır

Beylikdüzü Şeffaf Plak ile Telsiz Diş Düzeltme Tedavisi için Ücretsiz Muayene Olun

Yapacağımı ücretsiz muayene ile dişlerinizin durumunu inceleyen diş hekimlerimiz sizin için hangi tedavinin uygun olacağını belirlesinler. Tedavi süreci hakkında sizleri bilgilendirdikten sonra aklınızdaki sorulara yanıt verelim. Diş düzeltme tedavisine siz karar verin.

Çarpık Diş Düzeltme Şeffaf Plak Tedavisi ile Nasıl Yapılır?

Beylikdüzü Telsiz Diş Düzeltme Tedavisi Süreci

Şeffaf plak Beylikdüzü diş kliniğimizde yapacağınız muayene tedavi sürecinin ilk aşamasıdır. Bu muayene esnasında dişlerinizin durumunun şeffaf plak tedavisi için uygun olup olmadı görülür. Daha sonra ölçümler yapılarak bir tedavi süreci oluşturulur. Yapılan ölçümler doğrultusunda tedavi süresince kullanılacak şeffaf plakların üretimine başlanır. Şeffaf plaklar hazır olduğunda kullanmaya başlarsınız. Hastanın yaşı, dişlerin durumu ve diğer etmenlere göre ortalama 4 haftada bir plaklar değiştirilir. Tedavi süreci dişler düzelene kadar devam eder. Süreci kısaca şöyle de özeltleyebiliriz:

• İlk muayene ile tedaviye karar verilmesi
  • Ölçümler yapılarak tedavi planının oluşturulması
  • Şeffaf plakların üretimi
  • Belirlenen aralıklarla şeffaf plakların değiştirilmesi

Beylikdüzü Şeffaf Plak Fiyatları

Şeffaf Plak Tedavisi Fiyatı Beylikdüzü’nde Nasıl Belirlenir?

Şeffaf plakla diş düzeltme tedavisi diş teli tedavisine kıyasla farklıdır. Ortalama 4 haftada bir değiştirilecek şeffaf plakların sayısı hastanın dişlerinin durumuna göre değişir. Şeffaf plak tedavisi fiyatlarını etkileyen bir diğer unsur da kullanılan markadır. Hastalarımızda güvenle kullandığımız, sertifikalı ve yaygın yerli ve yabancı şeffaf plak markaları da fiyatın belirlenmesine etki etmektedir.

Dolayısıyla nihai fiyat ön muayene ile yapılacak tedavi planlanması sonrasında belirlenmektedir. Bu nedenle bizler Beylikdüzü şeffaf plak fiyatları, tedavi süreci, ve diğer her konuda hastalarımızı bilgilendirmek için ücretsiz muayene sunuyoruz. Böylece varsayımlar değil gerçek planlamalar üzerinden bir telsiz diş düzeltme ücretini telafuz edebiliyoruz.

Telsiz Diş Düzeltme Fiyatları Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Siz de Beylikdüzü’nde şeffaf plak tedavisi fiyatları hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Bu etkili ve çoğu zaman ağrısız tedavi ile ilgili araştırma yaparken aklınızda bulundurmanız gereken bazı hususlar var.

Beylikdüzü telsiz diş düzeltme fiyatları için öncelikle kullanılan markayı öğrenmeniz gerekir. Günümüzde yerli şeffaf plak üreticileri yıllardır kullanılan yabancı şeffaf diş plakları ile aynı kalite ve kullanışlılığa sahip ürünler üretiyor. Yabancı veya yerli plak kullanımında nihai karar tabii ki size kalmış durumda.

Diğer taraftan telsiz diş düzeltme fiyatlarını etkileyen bir diğer unsur da tedavi süreci ve üretilen plak sayısıdır. Bu konuda da ücretsiz muayene sonrasında doktorlarımız sizinle bilgileri paylaşacaklardır.

Şeffaf Plakla Ortodonti Tedavisinde Neden Tercih Ediliyoruz?

Beylikdüzü telsiz diş tedavisinde bizi tercih etmeniz için nedenler

Etkileyici Sonuçlar

Şeffaf plakla ortodonti tedavisi (telsiz diş düzeltme tedavisi) yaptıran hastalarımızda oldukça etkileyici sonuçlar elde ediyoruz. Tedavi süresince yaptığımız kontroller ve müdahaleler bu başarıyı garantileyen en büyük nedenlerdendir.

Diş teli tedavisine göre hem estetik hem de sonuç itibariyle daha etkileyici sonuçlar çıkaran şeffaf plak tedavisi fiyat olarak da çok farklı değildir. Uzun bir döneme yayılan tedavinin telsiz diş düzeltme ücreti ödemesinde de kolaylıklar sağlıyoruz.

Tecrübe ve Uzmanlık

Alanında uzman diş hekimlerimiz ve personelimiz sizlere daha kaliteli tedaviler sunmak için kendilerini sürekli geliştiriyor. 10 yılı aşkın bir süredir Beylikdüzü’nde kurduğumuz ilişkiler yaptığımız tedavilerin sonuçlarını gösteriyor.

Beylikdüzü Şeffaf Plakla Ortodonti Tedavisi Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Şeffaf plak ile ortodonti tedavisi süreci diş çarpıklığının ve konum bozukluğunun seviyesine göre belirlenen kişiye özel bir süreçtir. Beylikdüzü diş hekimi olarak bizlere sıkça sorulan bazı sorulara göz atabilirsiniz.

Şeffaf Plak Tedavisinin (Telsiz Tedavi) Avantajları Nelerdir?

Şeffaf plak ile ortodonti tedavisinin diğer ortodonti tedavisi yöntemlerine kıyasla birçok avantajı bulunmaktadır.
– Şeffaf plaklar dışardan farkedilmez. Böylece kişi kendisini daha rahat hisseder.
– Şeffaf plaklar istenildiği zaman takılıp çıkartılabilir.
– En önemlisi de şeffaf plak ile ortodonti tedavisi ağrısız bir yöntemdir.

Beylikdüzü’nde Şeffaf Plak Tedavisinin Maliyeti Ne Kadardır?

Şeffaf plak fiyatları veya telsiz diş düzeltme fiyatları dişlerinizin mevcut durumuna ve yaşınıza göre farklılık gösterir. Ücretsiz muayene için randevu alarak tedavi süreci hakkında bilgi alabilir ve uygun şeffaf plak fiyatları ile tedavinizi yaptırabilirsiniz.

Telsiz Diş Düzeltme Ağrılı Mıdır?

Şeffaf plakla ortodonti tedavisi ağrısız bir tedavi yöntemidir. Diş ve çene yapınız bilgisayar ortamına aktarılarak dişlerinize uygun plak 3 boyutlu olarak üretilir ve uygulanır. İstenildiğinde akılıp çıkartılabilir.

Şeffaf Plak Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Tedavi süresi dişlerin durumuna ve hastanın yaşına bağlı olsa da genelde 6 ay ile 1 yıl sürmektedir.

Şeffaf Diş Plaklarını Nasıl Temizleyebilirim?

Şeffaf plaklarınız özel bir temizlik gerektirmez. Tedavilerde kullanılan şeffaf apareyler suyla temizlenebilmektedir. Diş macunu ve diş fırçası ile temizlenmesi de faydalı olacaktır. Beylikdüzü şeffaf plak tedavisi öncesinde sizleri bu konularda bilgilendiriyor olacağız.

Beylikdüzü Şeffaf Plakla Telsiz Diş Düzeltme Tedavisi Hakkında Bilgi Almak için Bize Ulaşın

Beycity Çarşı’da Şeffaf Plakla Ortodonti Tedavisi

Şeffaf plak veya diğer tedavilerinizi yaptırırken trafikte zaman kaybetmeyin. Beycity Çarşı’daki diş kliniğimizde Beylikdüzü, Avcılar ve İstanbul’un her tarafından gelen hastalarımıza en üst kalite diş tedavileri sunuyoruz. Kendi aracınız ile geliyorsanız, kliniğimize ait ücretsiz otopark ile park yeri sıkıntısı çekmezsiniz.

Şeffaf Plak Tedavisi Beylikdüzü için Bize Ulaşın

Ağrısız, dışarıdan fark edilmeyen ve konforlu bir yöntem olan şeffaf plakla ortodonti tedavisi (telsiz tedavi) ile sizi hayalinizdeki dişlere kavuşturuyoruz. Beylikdüzü’nde şeffaf plakla uygun çarpık diş düzeltme fiyatları ve tedavi hakkında bilgi almak için bize ulaşabilir, aşağıdaki butona tıklayarak ücretsiz ön muayene için randevu alabilirsiniz.