Beylikdüzü Diş İmplantı

Beylikdüzü İmplantı Tedavisi ile Eksik Dişleriniz Sorun Olmaktan Çıksın

Eksik dişleriniz sizi rahatsız ediyor ve implant tedavisi yaptırmayı mı düşünüyorsanız doğru adrestesiniz. Uzman diş hekimlerimiz diş implantı hakkındaki her türlü sorunuzu yanıtlamak, kaliteli ve kalıcı tedaviler sunmak için burada.

Diş implantları, Türkiye’deki en yaygın diş tedavilerinden birisidir. Dental implantlar, kayıp, eksik veya çekilen dişlerin yerini almak için çeneye sabitlenen yapay diş kökleridir. Bu diş kökleri, tıpkı gerçek dişler gibi hastaların gülümsemesini ve görünüşünü, hissini ve işlevini tamamlayan yapay dişler olarak görev yapar. Beylikdüzü’ndeki kliniğimizde de sıklıkla uyguladığımız diş implantı tedavisi, eksik dişlerden götürdüğü gülümseme ve güvenlerini geri kazanmak için kalıcı bir seçenek arayan hastalar için en uygun çözümdür!

Diğer tedavi yöntemlerine kıyasla diş implantı tedavisi, hem sağlık hem de estetik açısından daha iyi sonuçlar verir.

Beylikdüzü diş hekimi kliniğinde tedavi sürecini uygun diş implantı fiyatları ile şeffaf bir şekilde sizinle iletişim halinde yürütürüz. Ömürlük sonuçlar için ise sadece ve sadece en üst kalite malzemeleri kullanırız.

Diş İmplantı Tedavisi

İmplant Diş Nedir? İmplant Tedavisi Nasıl Yapılır?

İmplant tedavisi veya implantoloji eksik olan dişlerin fonksiyonunu genellikle titanyum olan diş kökleri ile yeniden kazandırma olarak tanımlanabilir. İlk aşamada, basit bir cerrahi işlemle implant çene kemiğine yerleştirilir. 3-4 aylık bir bekleme süresinde çene kemiğine yerleştirilen implantın etrafını kemik sarar ve titanyum implant sağlam bir şekilde oturmuş olur. Daha sonraki aşamada bu implantı üzerine tedavi ve hastaya uygun olarak bir diş protezi yerleştirilir.

Her hastanın durumu kendine özgüdür ve implant yapılırken buna uygun bir yaklaşım gerektirir. özgü bir vakası vardır, bu nedenle iki dental implant vakası birbirine benzemez. Beylikdüzü Diş Hekimi olarak biz her hastamızın kişisel ihtiyaçlarını karşılamak için uzman teşhis ve özel tedavi planları ile birlikte kişiselleştirilmiş çözümler ve kapsamlı bakım planları sunuyoruz.

Diş implantları, eksik dişlerin değiştirilmesi için basit bir çözümdür. Kayıp veya kırık dişleri kalıcı diş implantları ile değiştirmek istiyorsanız, sağlıklı diş etlerini korumalı ve implantı desteklemek için yeterli kemik yoğunluğuna sahip olmalısınız. Kemiğin birden fazla implantı sürdürmek için çok zayıf olduğu kemik kaybı yaşayan hastalar için kemik grefti gerekebilir veya bazen diğer dental tedavilerden de faydalanabilirsiniz. Yapılacak ücretsiz diş implantı muayenemizde bu detaylar sizlerle paylaşılacaktır.

Beylikdüzü İmplant Tedavisi Randevusu Alarak Ücretsiz Muayene Olun

Diş hekimlerimiz yapacakları muayenede röntgen çekimi ile dişlerinizin durumuna bakarak diş implantı tedavisi için uygun olup olmadığınızı belirleyeceklerdir. İmplant tedavisi için uygun iseniz tedavi süreci ve seçenekleri hakkında bilgilendirileceksiniz. İmplant dışındaki diğer tedavi seçenekleri de sizlerle paylaşılacaktır.

İmplant Diş Tedavileri

Farklı Durumlara Yönelik Farklı İmplant Çözümleri

Diş implantı prosedürü, diş eti, dişler ve altta yatan kemik arasındaki bağlantının beceri, uzmanlık ve kapsamlı bir anlayış gerektiren karmaşık bir süreçtir. Periodontistlerimiz, hastaların optimal ağız sağlığı ve fonksiyonuna ulaşmalarına yardımcı olmak için dental implantların yanı sıra periodontal hastalık önleme, tanı ve tedavi konusunda uzmanlardır. Beylikdüzü’nde kalıcı diş implantları yaptırmak istiyorsanız ücretsiz muayene randevusu alarak diş hekimlerimiz ile görüşebilirsiniz. Dental implant prosedürü, bu muayene sonrasında sizin durumunuza özel olarak oluşturulacak bir tedavi sürecini kapsar.

Diş implantı tedavisi kapsamında aşağıdaki işlemler tek başlarına veya birlikte uygulanabilir.

Estetik Diş Hekimliği Uygulaması Olarak İmplant Tedavisi

Eksik dişler çok çekici olmadığından ve gülümserken bir kişinin güvenini etkileyebileceğinden, diş implantları restoratif ve estetik diş prosedürü olarak işlev görebilir. Özellikle Beylikdüzü gülüş tasarımı hastalarımız eksik dişler için implant tedavisini göz önünde bulundurmaktadır.

Beylikdüzü Diş İmplantı Fiyatları

İmplant Tedavisi Maliyeti Nasıl Belirlenir?

Yukarıda da belirttiğimiz gibi her implant vakası diğerinden farklıdır ve kendine özel bir tedavi gerektirir. Buna ilave olarak hastanın tercihleri de tedavinin kapsamını ve şeklini belirler. Dolayısıyla doğrudan bir fiyat telafuz etmek doğru olmayacaktır.

Diş implantı fiyatları yapılacak implant sayısı, implant türü, markası (yerli ve yabancı implantlar) ve implant tedavisine ilave yapılacak diğer işlemler başta olmak üzere pek çok değişkene bağlıdır. Beylikdüzü’nde implant yapan yerlerle görüştüğünüzde telefondan verilen bir fiyat her zaman doğru olmayacaktır. Özellikle düşük implant fiyatları üzerinden klinik veya hastane tercihi yapan hastaların gerçek diş implantı ücretleri ile karşılaştıklarında sorun yaşadıklarını biliyoruz.

Bu nedenle Beylikdüzü İmplant Tedavisi kapsamında sizleri nelerin beklediğiniz, tedavi süreci, diş implantı fiyatları ve diğer her türlü sorunuz için sizleri ücretsiz muayene randevusu almaya davet ediyoruz. Diş hekimlerimizle yapacağınız görüşmede Beylikdüzü diş implantı fiyatları ve fazlası hakkında bilgi alabilirsiniz.

Beylikdüzü’nde Diş İmplantı Tedavisinde Neden Tercih Ediliyoruz?

Beylikdüzü implant tedavisinde bizi tercih etmeniz için nedenler

Açık ve Samimi İletişim

İmplant tedavisi uzun bir süreçtir ve hasta ile diş hekimi arasında iyi bir iletişim gerektirir. Bu nedenle tedavi öncesinde, esnasında ve sonrasında hastalarımı sürekli bilgilendirerek sağlıklı ve başarılı bir tedaviyi hedefliyoruz.

Tedavi Sonrası Ücretsiz Kontroller

Beylikdüzü implant tedavisi uygulamalarımızda hastalarımıza ücretsiz düzenli kontroller sunuyoruz. Böylece implant yaptırdıktan sonra yıllık kontrollerde implantın durumunu takip edebilirsiniz.

Özellikle birden fazla diş implantı yapılacaksa çıkacak diş implantı maliyeti bazı hastalarımız için fazla olabiliyor. Hastalarımıza bu süreçte uygun bir ödeme planı oluşturarak destek oluyoruz.

Beylikdüzü Diş İmplantı Tedavisi Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

İmplant tedavisi uzun bir süreçtir. Tedaviye başlamadan önce süreci en iyi ve en doğru şekilde anlamanızın hem sizler hem de bizler için tedaviyi kolaylaştıracağına inanıyoruz. Beylikdüzü diş implantı konusunda bizlere sıkça sorulan bazı sorulara göz atabilirsiniz.

İmplant Tedavisinin Garantisi Var Mıdır?

İmplantoloji eksik diş tedavisinde en yaygın ve güvenilir çözümlerden birisidir. Ancak, diğer tıbbi müdahalelerde olduğu gibi implant tedavisinde de garanti vermek doğru ve mümkün değildir. Araştırmalar başarı oranın %90 – %100 arasında olduğunu göstermektedir.

Beylikdüzü İmplant Fiyatları Ne Kadar?

Tedavi sürecine yapacağımız muayene sonrasında birlikte karar vereceğiz. İmplantların sayısına, istediğiniz protezin cinsine ve markasına göre diş implantı fiyatları değişiklik gösterir. Genel fiyatlar ve ön muayene için bize ulaşabilirsiniz.

Diş İmplant Tedavisi Ağrılı Mıdır?

Cerrahi prosedür esnasında lokal anestezi sayesinde bir ağrı hissetmezsiniz. Ancak, operasyon sonrasında anestezinin etkisi geçtiğinde o bölgede bir rahatsızlık hissedebilirsiniz. İstisnai durumlar hariç bu ağrı fazla değildir. Ağrı kesici ile bu kısa süreç atlatılabilir. Bölgede şişme ve renk değişikliğinin görülmesi de normaldir.

All-on-4 Nedir?

All-on-4®, en az dört implant kullanarak üst, alt veya her ikisinde bulunan tüm eksik dişleri değiştirerek hastanın gülümsemesini geri kazandıran bir prosedürdür. Kısa sürede tam bir diş seti ile hastanın gülümsemesi geri kazandırılabilir. Bu prosedür, kalıcı restorasyonları desteklemek için mevcut kemik yoğunluğunu ve diş implantlarını kullanan greftsiz bir çözüm olduğundan kemik kaybı yaşayan hastalar için özellikle yararlıdır.

Beylikdüzü Diş İmplantı Tedavisi Hakkında Bilgi Almak için Bize Ulaşın

Beycity Çarşı’dayız

Diş tedavinizi yaptırmak için trafik çilesi çekmeyin. Beylikdüzü’nde yakınınızdayız. BeyCity Çarşı’daki diş kliniğimize ağız ve diş sağlığı tedavisi için uğradığınızda otopark için endişelenmenize de gerek olmaz. Kliniğimizin önünde hastalarımıza ait bir park alanımız bulunmaktadır.

Beylikdüzü İmplant Tedavisi ile Eksik Dişler Sorun Olmaktan Çıksın

Eksik dişlerinizin sizin için sorun olmasına son veriyoruz. En yüksek kalite titanyum implantlarla dişlerinizin eski performansına kavuşmasını sağlıyoruz. Beylikdüzü implant tedavisi uzmanları olarak şeffaf bir iletişimle diş implantı tedavisi sürecini güven ilişkisi içerinde tamamlıyoruz. Aşağıdaki butona tıklayarak ücretsiz ön muayene için randevu alabilirsiniz.